پایین کراتینین 5.2 برای بیماران نفریت لوپوس به طور طبیعی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

پایین کراتینین 5.2 برای بیماران نفریت لوپوس به طور طبیعی

امروز، نفریت لوپوس و تبدیل به یک علت شایع نارسایی مزمن کلیه است. هنگامی که عملکرد کلیه بدتر شود، به نظر می رسد سطح کراتینین بالا بسیار معمول است. به طور کلی، بیماران در مورد درمان طبیعی کراتینین بالا در سطح بسیاری نگران هستند. پس چگونه برای کاهش کراتینین 5.2 برای بیماران نفریت لوپوس به طور طبیعی؟

اول، بیماران باید بدانند که کراتینین 5.2 خود می گوید که شرایط در حال حاضر توسعه مرحله 4 نارسایی کلیه به معنی کاهش شدید در عملکرد کلیه، که باید توجه شما را به اندازه کافی بیدار. در بسیاری از کشورها، زمانی که سطح کراتینین افزایش به حدود 5 میلی گرم / دسی لیتر، پزشکان بیماران تحت دیالیز توصیه. با این حال، اینکه آیا یا نه برای شروع دیالیز هیچ رابطه مستقیم به سطح کراتینین خالص است. او در دیالیز بوده است؟ او استقبال به ما ایمیل می گویند بیشتر در مورد enfermedad-renal@hotmail.com شرایط، از جمله نشانه ها و آیتم های آن نشان داده شده در گزارش آزمون، کارشناسان ما تجزیه و تحلیل شرایط کمک خواهد کرد.

صحبت از درمان دیالیز، واقعا می تواند در کمک به کاهش کراتینین 5.2 تا حد زیادی. اما این روش در دراز مدت برای درمان نشده بیماری کلیه از ریشه نیست. اگر کلیه ها همکاری مجدد، آنها را زباله و مواد مضر را از بدن حذف به طور طبیعی، کاهش کراتینین 5.2. با این حال، دو چیز ما باید انجام دهید اگر ما می خواهیم کار کلیه ها وجود دارد، خون پاک است برای از بین بردن خون لوپوس برای جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها و اندام های دیگر، از سوی دیگر برای تعمیر آسیب کلیه و بازیابی عملکرد کلیه. ما اعتقاد داریم که آن را آسان برای همه بیماران به درک است.

در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری، روش های تصفیه خون پیشرفته به عنوان پلاسمافرز و درمان جذب ایمنی اثرات آشکار در حذف کمپلکسهای ایمنی و لوپوس، اما هزینه نسبتا بالا است. دیالیز قادر به انجام این کار است. سپس درمان طب چینی، از جمله میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، طب گیاهی، دهان، چینی، حمام درمانی، حمام پا، انما درمان، و غیره خواهد شد انتخاب و اقتباس به بهبود عملکرد کلیه های یک سری از توابع به عنوان گسترش عروق خونی، بهبود گردش خون، از بین بردن استاز خون، ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، فراهم آوردن مواد مغذی برای ترویج کلیه و DNA تکثیر سلول های کلیوی است.

شما علاقه مند به این روش کاهش کراتینین 5.2؟ اگر شما هر گونه سؤال، استقبال با ما تماس بگیرید، ما خوشحال به کمک هستند.





:: برچسب‌ها: نفریت لوپوس، کراتینین 5 , 2 ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: